First Mammogram After Cancer

Want to discuss something else? Anything goes here!

Moderator: Bmat

User avatar
The Master
Site Admin
Site Admin
Posts: 2006
Joined: Tue Apr 05, 2005 4:55 pm
Location: California
Contact:

Re: First Mammogram After Cancer

Post by The Master »

I am thrilled that you are doing so well Ariel. Glad that nasty chemo is finally over!

User avatar
Ariel
Resident Author
Resident Author
Posts: 9530
Joined: Sat Apr 09, 2005 5:05 pm
Location: Rhode Island,U.S.A

Re: First Mammogram After Cancer

Post by Ariel »

Thanks everyone. Actually, my last treatment is the 28th, then soon after I can get the port removed. I won't have to go to the hospital, doc said he can remove it right in his office. :) Then I go on some kind of pill. Will know more at the end of the month.

It has been one hell of a year.

User avatar
who me
Resident Author
Resident Author
Posts: 5561
Joined: Tue Apr 26, 2005 6:32 am
Location: Earth mostly

Re: First Mammogram After Cancer

Post by who me »

I am glad that things are getting better.
got any plans now ?

User avatar
Ariel
Resident Author
Resident Author
Posts: 9530
Joined: Sat Apr 09, 2005 5:05 pm
Location: Rhode Island,U.S.A

Re: First Mammogram After Cancer

Post by Ariel »

Any plans? Yeah, to live a little longer. LOL

No more chemo!!!!!!!! Yay! November 2nd the port comes out and I don't have to go on any kind of pill. Whew!!!!!!!!
I was diagnosed in June of 2011, went through hell and back and made it out alive. :D

User avatar
who me
Resident Author
Resident Author
Posts: 5561
Joined: Tue Apr 26, 2005 6:32 am
Location: Earth mostly

Re: First Mammogram After Cancer

Post by who me »

well I was thinking more along the lines of sky diving or something.
lion taming ?

you know we are all very happy that you will be around a little longer.

User avatar
Qray
Moderator
Moderator
Posts: 8152
Joined: Sat Apr 09, 2005 12:15 pm
Location: Down in Cognito
Contact:

Re: First Mammogram After Cancer

Post by Qray »

who me wrote:well I was thinking more along the lines of sky diving or something.
lion taming ?
Try to talk down pim from jumping on the bed? Talk common sense to Q?

Nah, stick with the lion taming. Better chance of success.

It's great that you're doing better, poppet.
I'm going to die the way I've lived...poor, screaming, and naked.

User avatar
Ariel
Resident Author
Resident Author
Posts: 9530
Joined: Sat Apr 09, 2005 5:05 pm
Location: Rhode Island,U.S.A

Re: First Mammogram After Cancer

Post by Ariel »

Hmmm, lion taming, but only if it's a cub. LOL

User avatar
Qray
Moderator
Moderator
Posts: 8152
Joined: Sat Apr 09, 2005 12:15 pm
Location: Down in Cognito
Contact:

Re: First Mammogram After Cancer

Post by Qray »

[Q is wearing a waiter's outfit and has a towel draped over his arm. We have no idea why.] "Good choice, madam. Much safer than pim taming or Q taming. Saner too."
I'm going to die the way I've lived...poor, screaming, and naked.

User avatar
who me
Resident Author
Resident Author
Posts: 5561
Joined: Tue Apr 26, 2005 6:32 am
Location: Earth mostly

Re: First Mammogram After Cancer

Post by who me »

Hey ! I'm not crazy, I have it in writing from my psychiatrist.

User avatar
Bmat
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5902
Joined: Tue Apr 05, 2005 5:31 pm
Location: East coast US

Re: First Mammogram After Cancer

Post by Bmat »

Ariel wrote:Any plans? Yeah, to live a little longer. LOL

No more chemo!!!!!!!! Yay! November 2nd the port comes out and I don't have to go on any kind of pill. Whew!!!!!!!!
I was diagnosed in June of 2011, went through hell and back and made it out alive. :D
Good plan! And great news!

User avatar
Merle
Adept Scribe
Adept Scribe
Posts: 2584
Joined: Mon Apr 11, 2005 10:11 am
Location: A safe little corner of my mind
Contact:

Re: First Mammogram After Cancer

Post by Merle »

Ah, thinking of the Monty Python sketch with Michael Palin as the certified accountant wanting to change careers, and wanting to be a lion tamer.

Glad it's behind you, Ariel! As someone else says a lot, "live long and prosper!" And maybe instead of trying to STOP pim jumping on the bed, you should get up there and join her!
Beelzebub has a devil put aside for me.

User avatar
Ariel
Resident Author
Resident Author
Posts: 9530
Joined: Sat Apr 09, 2005 5:05 pm
Location: Rhode Island,U.S.A

Re: First Mammogram After Cancer

Post by Ariel »

:lol: Goes to Pim's house and jumps on the bed.

Thanks people!!

Post Reply